• ŞEYH ŞAMİL OSB MAH. HALİS VERMEZOĞLU CAD. NO:57 SİVAS
  • Santral (0346) 218 12 20
  • Fax (0346) 218 12 31
MKK
English

KALİTE POLİTİKAMIZ

KALİTE POLİTİKASI;

  • ESTAŞ üst yönetimi, kalite ile ilgili amacını belirleyen, aynı zamanda stratejik planlamanın temel taşları olan vizyon, misyon, politika ve değerlerini müşteri beklenti ve ihtiyaçlarını da dikkate alarak hazırlamıştır. ESTAŞ üst yönetimi, belirlenen vizyon, misyon ve değerlerin; kalite hedeflerinin oluşturulması ve gözden geçirilmesi için referans olarak kullanılmasını, kuruluş içinde iletilip anlaşılmasını ve uygunluk açısından gözden geçirilmesini sağlamaktadır. ESTAŞ, kalite yönetim sistemi şartlarına uymayı ve sistemin etkinliğini, verimliliğini sürekli gözden geçirerek iyileştirmeyi taahhüt eder.
  • VİZYONUMUZ

    Ulusal ölçekte lider konumumuzu korumak, uluslararası ölçekte ise ilk tercih edilen firma olmak.

    MİSYONUMUZ

    Eksantrik mili ve eş çalışan parçalarını müşteri beklentilerini karşılayan kalitede, zamanında, uygun pazar fiyatında üretmek.

    DEĞERLERİMİZ;

  • * Müşteriye saygı,
  • * Takım olmak,
  • * Kaliteyi öncelik olarak kabul etmek,
  • * Dürüstlük,
  • * İnsana saygı,
  • * Fırsat eşitliği,
  • * Çevre ve doğaya saygı,
  • * Toplumsal sorumluluk,
  • * Tedarikçiler ile iş ortaklığı,
  • * Kişisel sorumluluk almak,
  • * Açıklık, şeffaflık.
  • KALİTE POLİTİKAMIZ

  • * En üst düzeyde müşteri memnuniyeti ve güveninin sağlanması,
  • * Kalite yönetim sisteminin, ürün kalitesinin ve proseslerin sürekli iyileştirilmesi,
  • * Uluslar arası piyasa şartlarında rekabet edebilir ürünlerin üretilmesi,
  • * Yapılan her işin ilk seferinde ve sürekli olarak doğru yapılması,
  • * Tüm çalışanların sürekli eğitilmesi,
  • * Yasal şartlara, mevzuatlara ve müşteri şartlarına uygun olarak faaliyetlerin yürütülmesidir.